trénink

Motivace ke cvičení: Jak boj s kily neprohrát po měsíci?

Určitě to znáte také. Pustili jste se s vervou do nového životního stylu. Chtěli jste zatočit s přebytečnými kily. Jenže počáteční odhodlání po pár týdnech zmizelo. Měli jste pocit, že se nedostavují žádné výsledky a ručička na váze se ani nehnula. Kde nabrat motivaci?

Pozitivita na prvním místě

V první řadě zapomeňte na porovnávání s ostatními a neustálé kritické nahlížení na svá kila. Klíčem k úspěchu je pozitivní myšlení! Představujte si, jak skvělé bude, až si budete moci obléct o číslo menší džíny. Nebo jak se přestanete zadýchávat do schodů. Skvělým pomocníkem je také odměňování. Například: za 10 poctivě odcvičených tréninků si koupíte novou knížku. Skvělá motivace k pohybu, ne?

výsledkyVýsledky: foto Pixabay

Všechno podle plánu

Držet všechny denní povinnosti v hlavě vás přivede leda tak do blázince a stejně polovinu nutných věcí nesplníte. To se týká i cvičení. Někdy se prostě najde milion věcí, které je zrovna nutné udělat a na trénink ani nedojde řada. V tomto případě povolejte do akce plánovač, diář nebo Google kalendář. Díky těmto pomocníkům sladíte svůj denní režim i počínající nový životní styl. A navíc uvidíte, kolik času reálně něco děláte a kdy třeba jen nečinně projíždíte sociální sítě.

Ve dvou se to lépe táhne

Vždy je dobré mít někoho, kdo v tom bude s vámi. Pokud tedy můžete, přizvěte ke cvičení přátele. Trénink vám uteče jako nic, a navíc jej nebudete vnímat jako něco otravného. Jde přece o setkání s kamarády!

skupinová lekceSkupinová lekce: foto Pixabay

Umění pracovat s pocity

Znáte ten příjemný pocit, který se vždy po tréninku dostaví? Zapamatujte si ho! Může být vaším důležitým hnacím motorem pro příště a spolehlivě zažene lenost. Ale pozor! Je potřeba umět rozlišovat mezi leností a vyčerpaností. Tělo potřebuje čas od času i odpočinek a relaxaci. Zapomeňte tedy na zběsilé tréninky 6x týdně. Naordinujte si sport tak, aby vás neničil, ale nabíjel energií. To je ta nejsilnější motivace.

Zdroj: https://www.marianne.cz/zivotni-styl/6-tipu-jak-udrzet-motivaci-ke-cviceni

Trénink: náhledové foto Pixabay

Starat se o své zdraví je základ a udržet si jej je dlouhodobý proces. Ráda se s vámi podělím o své zkušenosti a zajímavosti z tohoto odvětví.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *