machines-gd6e987a5e_640

Jak vytrvat u novoročního předsevzetí shodit přebytečné kilogramy

S blížícím se koncem roku zrají v myslích mnoha lidí novoroční předsevzetí. Chtějí do nového roku vykročit lépe, než tomu bylo letos. Někdo by rád skoncoval s kouřením, jinému vadí kilogramy, které nabral během vánočních svátků. Jenže ono to není tak úplně nejlehčím úkolem. Co byste měli tedy udělat, abyste předsevzetí dovršili do zdárného konce?

Začínáme cvičit

Na konci roku, nebo začátkem měsíce ledna spousta těch, co se postaví na svou osobní váhu, zjistí, že čísla šla zase o něco nahoru. Není divu, když ty připravené vánoční dobroty musel přece někdo sníst. A protože tu máme začátek nového roku, tak je jasné, jaké bude novoroční předsevzetí. Ta kila musí totiž jít bezpodmínečně dolů! A tak se honem pořizují permanentky do fitness center, aby se na shazování tuku mohlo začít co nejdříve.

Když ono je to tak těžké

První týden jste možná ještě plni optimismu, takže návštěva „fitka“ je milým zpestřením jinak běžného dne. Jenže cvičit se musí pravidelně, do toho je nutné upravit jídelníček a celkově se na hubnutí naladit. A to každý nevydrží, a už na konci ledna má všeho plné zuby, lituje vyhozených financí za předplatné ve fitness centru a raději se vrací ke svému normálnímu způsobu života, jenž je přece tak pohodlný.

Foto: Pixabay

Co byste měli dělat, abyste v hubnutí vytrvali

Shazování přebytečných kilogramů je většinou během na dlouhou trať. První výsledky se možná dostaví již po měsíci, jenže je nutné dále aktivně pokračovat. A to není pro každého. Důležité je plánování toho, čeho vůbec chcete dosáhnout. A nedávejte si příliš vysoké cíle. Vždyť stačí, když zhubnete alespoň něco, nemusí to být hned dvacet kilogramů během tří měsíců. Po malých krůčcích své konečné mety dosáhnete snadněji. Od věci není se občas odměnit nákupem něčeho, co je vám milé a co vám připomene vaši touhu zhubnout.

Veďte si deník

Určitě je dobré mít podporu ve své rodině nebo přátelích, kteří vás podrží, když se vám nebude tolik dařit. Jestliže vás nebaví posilovací stroje ve fitness centru, dejte se třeba na pravidelnou chůzi. Je přirozeným pohybem a svižné tempo také přispívá ke shazování kilogramů. Zkuste si vést deník a zapisovat si do něho své úspěchy i neúspěchy, touhu a cíle i jídelníček, který vás doprovází na cestě k lepší postavě.

Zdroj: https://www.prozeny.cz/clanek/jak-zacit-s-hubnutim-a-vytrvat-52893

Náhledové foto: Pixabay

Zdraví je velmi důležité. Co mu prospívá a co ne? Některé zajímavé tipy se vám pokusím nabídnout.

2 komentáře

  1. Martina Salačová Odpovědět

    Já si kdysi vedla deník všeho, co sním, a to mi hodně pomohlo, protože člověk se stydí sám před sebou, když to tam má vše zapsat :-))
    Teď jím podle plánu od výživové poradkyně Mirky Philippi, s tím jsem maximálně spokojená, vůbec nemám chutě na žádné hříchy 🙂
    Martina

    1. Aster Odpovědět

      To vás obdivuju – já bych u toho psaní vydržela tak týden…a jíst podle plánu je pro mně noční můra 😀
      Já moc výživové poradce nemusím – naštěstí to nemám zapotřebí, ale zažila jsem to u kamarádky a nestačila jsem zírat na ta doporučení – nevím, možná, že když má někdo problém s váhou nebo se zdravím, je to dobré, ale podle nich bych já se svým jídelníčkem musela být dávno jako koule anebo po smrti (anebo obojí). Mám pocit, jakoby většina výživových poradců nebrala v úvahu, že každý člověk je jiný – ale pokud jste potkala někoho, kdo vám vyhovuje, je to fajn a přeju vám úspěch.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *