Cvičení na větší poprsí – jak je to s ním doopravdy?

Také hledáte na internetu návody, jak si pomoci k větším a pevnějším prsům? Cvičení je v tomto ohledu vcelku oblíbené. Nic vás nestojí (pouze čas), není rizikové, ani vás nijak neomezuje. Ovšem dokáže skutečně pomoci k plnému hrudníku?

Bohužel, v samotných ňadrech nejsou žádné svaly, které by šlo cvičením „napumpovat“. A prsní svaly, vedoucí pod ňadry, zase nemají tak velký efekt, aby bylo kvůli nim třeba kupovat větší podprsenku. To však neznamená, že jsou cviky pro větší prsa zcela zbytečné.

I pevnější poprsí se počítá

Tak především, povislá prsa nevypadají hezky a ztrácejí se na postavě také opticky. Pokud si je zformujete a vytvarujete, budete se pohledem na ně kochat mnohem častěji. Lépe zapadnou do podprsenky, nebudou tolik bolet a celkově budou vypadat víc k světu. Je však třeba se zaměřit také na celkové zformování postavy a lepší držení těla, i to totiž s vaším poprsím udělá zázraky.

Jak vypadají cviky pro větší poprsí

Pokud se do toho přesto rozhodnete jít, pak máme pro vás tři favority, na které se vyplatí vsadit.

Tím prvním je rozhodně plavání. Alespoň 2-3x do týdne a pěkně pořádný zápřah alespoň na půl hodiny. Kromě předních prsních svalů si posílíte i ty postranní, které pomáhají držet ňadra ve správné poloze. Ovšem ve dnech, kdy neplavete, si do svého denního seznamu zařaďte i některý z následujících cviků.

Kliky o stěnu nejsou nijak složité. Stačí se postavit asi metr od ní, ruce zapřít kousek pod úrovní ramen a poté se ke zdi přitahovat a zase odtahovat. A kolikrát to vydržet? Ideální jsou tři série po deseti cvicích, ale zpočátku si naložte raději méně.

U posledního cvičení můžete sedět. Spojte dlaně před hrudníkem, lokty přitom pokrčte do pravého úhlu. Tlačte je proti sobě a zároveň zvedněte asi 15 centimetrů nad původní pozici. S výdechem vraťte zpět a opakujte ve stejné frekvenci jako kliky o stěnu.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *