Cvičení, Štíhlá žena

Jak cvičit, aby výsledky byly vidět

Navzdory tomu, že jste se pustili do cvičení, nemáte pocit, že je to na vaší postavě znát? Je možné, že se dopouštíte některých chyb, které vám výsledky náročného tréninku zpomalují nebo dokonce znemožňují vidět. Jaké cvičení je tedy nejlepší, aby bylo viditelné? Je dobré zaměřovat se pouze na jednu skupinu svalů? Je nutné omezovat se v jídle, když cvičíte? Co je potřeba udělat proto, abychom konečně viděli výsledky?

Jděte do toho naplno

Pokud chcete získat štíhlý pas, bohužel nestačí začít cvičit cviky určené pro tuto oblast. Ať už se snažíte vypracovat jakoukoli oblast vašeho těla, je zapotřebí pojmout to obecně. Procvičte všechny svalové skupiny, teprve poté se můžete zaměřit na ty, které chcete vypracovat. Bez racionální a zdravé stravy to ale bohužel nepůjde. Právě strava je z větší části zodpovědná za to, jak vaše tělo vypadá.

Cvičení

Foto: Pixabay

Cvičte, aby vás to bavilo

Nenuťte se ale do cvičení, které vás nebaví. Možná, že budete muset vystřídat několik sportů, než objevíte ten, který se vám zalíbí. Někdo má radši svižné procházky, jinému bude vyhovovat jízda na kole, jiní lidé si zase rádi zacvičí v posilovně nebo ve skupině jiných lidí. Vaše svaly si rychle zvyknou na opakovaná cvičení, proto je zapotřebí tréninkový plán diverzifikovat. Ideální je změnit typ cvičení každých 4 až 6 týdnů. Pokud máte pocit, že cviky jsou pro vás příliš intenzívní, je lepší zvolnit.

Jak a kdy cvičit

Ideální je cvičit hned ráno, protože to zvyšuje váš metabolismus po celý den. Při každém cviku a vlastně i každém pohybu v průběhu celého dne dbejte na správné držení těla: rovná záda, napnuté lopatky i hýždě. Před tréninkem i na jeho konci se protáhněte, abyste uvolnily všechny svaly. Dbejte také na kvalitu cviků, tj. na jejich správné provedení. Pokud nejsou cviky prováděny tak, jak by měly být, nejenže neprocvičují požadované svalstvo, ale také si můžete ublížit.

Snažte se pohybovat co nejvíce

Každý den se můžete pokusit o co nejvíce pohybu. Namísto výtahu běžte po schodech. Zaparkujte o něco dále od vchodu. Když nemáte co dělat, běžte se projít nebo se nějak hýbejte.

Zdroj: https://www.rodzinazdrowia.pl/jak-trenowac-by-widziec-efekty

Foto: Pixabay

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *